In this article, Sofia uses examples of large corporations engaging in the commercialisation of feminism to demonstrate how actions speak louder than words when it comes to contributing to the feminist movement.
Hope had the opportunity to interview the current head of Marketing and PR of the Heineken Experience in Amsterdam. They do not only talk about internships, but what it actually takes to become successful in marketing.
Steeds meer initiatieven richten zich op het tegengaan van voedselverspilling. En dat is maar goed ook, want jaarlijks verdwijnt een derde van al het voedsel in de vuilnisbak.
Met het begin van het nieuwe jaar wordt er ook teruggekeken op het afgelopen jaar. Op het gebied van reclames wordt dit altijd gedaan met de prijsuitreiking voor beste reclame; de Gouden Loeki. Amber bekeek welke reclames een nominatie kregen en welke reclame volgens haar de beste kans maakt.
On the 5th of October this year, the creative industry opened their doors during ADNIGHT. Medium got a chance to visit several agencies and get a closer look.
Afgelopen week kondigde de National Football League (NFL) haar nieuwe regels aan omtrent het nationaal Amerikaans volkslied. Deze regels laten zien dat er niks van het protest, dat eerder plaatsvond, begrepen is.
In this article, Sofia uses examples of large corporations engaging in the commercialisation of feminism to demonstrate how actions speak louder than words when it comes to contributing to the feminist movement.
Hope had the opportunity to interview the current head of Marketing and PR of the Heineken Experience in Amsterdam. They do not only talk about internships, but what it actually takes to become successful in marketing.
Steeds meer initiatieven richten zich op het tegengaan van voedselverspilling. En dat is maar goed ook, want jaarlijks verdwijnt een derde van al het voedsel in de vuilnisbak.
Met het begin van het nieuwe jaar wordt er ook teruggekeken op het afgelopen jaar. Op het gebied van reclames wordt dit altijd gedaan met de prijsuitreiking voor beste reclame; de Gouden Loeki. Amber bekeek welke reclames een nominatie kregen en welke reclame volgens haar de beste kans maakt.
On the 5th of October this year, the creative industry opened their doors during ADNIGHT. Medium got a chance to visit several agencies and get a closer look.
Afgelopen week kondigde de National Football League (NFL) haar nieuwe regels aan omtrent het nationaal Amerikaans volkslied. Deze regels laten zien dat er niks van het protest, dat eerder plaatsvond, begrepen is.
Medium uses cookies to improve your experience while navigating our website. We will assume you're okay with this, but you can opt-out if you wish. Cookie settingsACCEPT
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.