Andrada looks into the history of Valentine’s Day and how businesses and consumerism have changed the holidays intentions by normalizing gifts.
In this article, Sofia uses examples of large corporations engaging in the commercialisation of feminism to demonstrate how actions speak louder than words when it comes to contributing to the feminist movement.
Cecilia tells all about this revolutionary all-girls skateboarding community GRLSWIRL, that has gone worldwide.
Hope had the opportunity to interview the current head of Marketing and PR of the Heineken Experience in Amsterdam. They do not only talk about internships, but what it actually takes to become successful in marketing.
Steeds meer initiatieven richten zich op het tegengaan van voedselverspilling. En dat is maar goed ook, want jaarlijks verdwijnt een derde van al het voedsel in de vuilnisbak.
Face-to-face communication in the digital age: Have we forgotten how to do it? Margarete tells us how to navigate a real-life conversation.
Looking for a new activity during the Holidays? Rita looked into the relation between Christmas, a famous soft drink and a large truck.
De kledingindustrie is een erg vervuilende industrie. De vraag is of slow fashion dit probleem kan verhelpen. Medium zoekt het voor je uit!
Our editor Menahil went to ADNIGHT and visited the agencies Accenture, Kult and Ace and Ogilvy.
SIRE startte de #DOESLIEF-campagne, omdat mensen niet bewust zijn hoevaak mensen nog worden beledigd. Medium zocht uit of deze campagne effectief is.
Het was weer tijd voor de Super Bowl, een avond met gegarandeerd veel American Football en heel veel, misschien wel iets té veel, reclame.
KPN kondigde aan XS4ALL te laten verdwijnen in haar eigen merk. Wat gaat dit betekenen voor de Nederlandse internetmarkt?
Met het begin van het nieuwe jaar wordt er ook teruggekeken op het afgelopen jaar. Op het gebied van reclames wordt dit altijd gedaan met de prijsuitreiking voor beste reclame; de Gouden Loeki. Amber bekeek welke reclames een nominatie kregen en welke reclame volgens haar de beste kans maakt.
On the 5th of October this year, the creative industry opened their doors during ADNIGHT. Medium got a chance to visit several agencies and get a closer look.
Afgelopen week kondigde de National Football League (NFL) haar nieuwe regels aan omtrent het nationaal Amerikaans volkslied. Deze regels laten zien dat er niks van het protest, dat eerder plaatsvond, begrepen is.
Andrada looks into the history of Valentine’s Day and how businesses and consumerism have changed the holidays intentions by normalizing gifts.
In this article, Sofia uses examples of large corporations engaging in the commercialisation of feminism to demonstrate how actions speak louder than words when it comes to contributing to the feminist movement.
Cecilia tells all about this revolutionary all-girls skateboarding community GRLSWIRL, that has gone worldwide.
Hope had the opportunity to interview the current head of Marketing and PR of the Heineken Experience in Amsterdam. They do not only talk about internships, but what it actually takes to become successful in marketing.
Steeds meer initiatieven richten zich op het tegengaan van voedselverspilling. En dat is maar goed ook, want jaarlijks verdwijnt een derde van al het voedsel in de vuilnisbak.
Face-to-face communication in the digital age: Have we forgotten how to do it? Margarete tells us how to navigate a real-life conversation.
Looking for a new activity during the Holidays? Rita looked into the relation between Christmas, a famous soft drink and a large truck.
De kledingindustrie is een erg vervuilende industrie. De vraag is of slow fashion dit probleem kan verhelpen. Medium zoekt het voor je uit!
Our editor Menahil went to ADNIGHT and visited the agencies Accenture, Kult and Ace and Ogilvy.
SIRE startte de #DOESLIEF-campagne, omdat mensen niet bewust zijn hoevaak mensen nog worden beledigd. Medium zocht uit of deze campagne effectief is.
Het was weer tijd voor de Super Bowl, een avond met gegarandeerd veel American Football en heel veel, misschien wel iets té veel, reclame.
KPN kondigde aan XS4ALL te laten verdwijnen in haar eigen merk. Wat gaat dit betekenen voor de Nederlandse internetmarkt?
Met het begin van het nieuwe jaar wordt er ook teruggekeken op het afgelopen jaar. Op het gebied van reclames wordt dit altijd gedaan met de prijsuitreiking voor beste reclame; de Gouden Loeki. Amber bekeek welke reclames een nominatie kregen en welke reclame volgens haar de beste kans maakt.
On the 5th of October this year, the creative industry opened their doors during ADNIGHT. Medium got a chance to visit several agencies and get a closer look.
Afgelopen week kondigde de National Football League (NFL) haar nieuwe regels aan omtrent het nationaal Amerikaans volkslied. Deze regels laten zien dat er niks van het protest, dat eerder plaatsvond, begrepen is.
Google Workspace Google Workspace prijzen Google Workspace migratie Google Workspace Google Workspace