Photocolumn

In beeld: Marketing in de realiteit

Voor de rubriek In beeld wordt een opvallende foto uit de afgelopen week gekozen. Deze week een dag uit het leven van een reclamebord in de metro.

Dat reclamebord hangt daar maar. Zullen er wel mensen naar kijken? En wat denken mensen dan? “Goh, toch maar even de Metro lezen straks.” In dit geval wordt er namelijk een nieuwsbericht geprojecteerd, bedoeld om de metrostations op te fleuren. Zo ook bij halte Weesperplein.

Misschien dat in de toekomst reclameborden persoonlijk op ons worden afgestemd, net zoals dat nu in het nieuws gebeurt. Op die manier ziet het bord je aankomen en projecteert het een nieuwsbericht dat relevant is voor jou. Hetzelfde geldt voor reclame. Net op internet gezocht naar dat ene jurkje? Het digitale bord zou dit dan direct projecteren.

Cover: Thomas Korver

Reacties

reacties

Thomas Korver
Thomas is the editor in chief of Medium Magazine '18-'19. After two years of photographing, filming and the occasional writing he now is in charge of the most fun platform within the UvA, or maybe the world! He will always wake up for a good cup of coffee and he likes to watch movies.

    You may also like

    Comments are closed.

    More in Photocolumn